воскресенье, 28 августа 2016 г.

Шкільний альбом від Люди Дмитрук

Вітаю!
З вами Люда Вишневий Цвіт і я до вас із роботою, яка присвячена уже дуже близькому святу (чи може й не святу))) - 1 вересня! Тема школи в моїх роботах з'являється дуже рідко, а точніше, це всього другий раз, бо особисто я про школу маю не найкращі спогади і краще б тих десять років провела в якомусь університеті. Але нова рамочка "З першим вересня!" від Chipbordik дуже мене надихнула і я створила такий міні-альбомчик


В такому альбомі можна зібрати фото з перших дзвоників за всі 11 чи 12 років (скільки там тепер діти мучаться) і буде дуже цікаво потім переглядати та порівнювати. А можна просто вклеїти багато фото одного року. Також у ньому є сторінки для записів, де можна вписувати побажання чи спогади про кожен навчальний рік.



На форзаці є кишенька з карточкою для записів і різні шкільні атрибути


Цей Карандашик такий веселий, змушує усміхнутися)))


А ви якось зберігаєте спогади про школу своїх дітей чи свої власні? Якщо ні, то надіюсь, я вас надихнула!

З любов'ю, Ваша Люда

Комментариев нет:

Отправить комментарий