суббота, 24 декабря 2016 г.

Наши дизайнеры как всегда радуют нас своими потрясающими работами! Хотите узнать, как Катя делала эту прекрасную работу и какие чипборды она использовала? Секретов у нас нет! Смотрите, читайте и наслаждайтесь! 

P.S. В конце поста Вас ждет маленький сюрприз ;)


Привіт усім любителя чіпборду.
Сьогодні я, Катя, та чіпборд Island of craft будемо надихати Вас.
Сьогодні буду дарувати Вам новорічний настрій, та й не тільки, але про це вкінці.
 Ви знаєте мене -шалену любительку тегів,а якщо самі основні акценти -це ще й чіпи від Island of craft  - роботи виходять просто казкові.







У роботах я використала такі чіпи:
Надпис 2017, надпис - С Новым годом та набір рамка+зірка
Усі чіпи я не покривала нічим, а залишила їх такими білосніжними, адже спеціально хотіла такого ефекту -крафт з домінуючим білим кольором.


А тепер перейдемо до сюрпризу.
Я хочу подарити ці новорічні теги Вам, любителям найкращого чіпу Island of craft.
Переможців буде 2, тому для того, щоб отримати один із цих новорічних тегів потрібно просто написати у коментарях - Хочу тег.
До скорих зустрічей!!!


1 комментарий: