вторник, 4 апреля 2017 г.

Чіпборд без границь з Катею Крупкою.

Привітики усім. Сьогодні з Вами Катя та наша  рубрика - Чіпборд без границь.
Я вирішила показати свою найулюбленішу техніку - покриття чіпів емалевими каплями, а ще попростіше дотсами.
Обожнюю покривати чіпи саме дотсами, адже після висихання, вони мають такий ефект зефірності, легкості.. та й кольори обираєте вже ви на свій розсуд.
Отже, я обрала саме чіпборди - надписи. Саме надписи найчастіше я люблю використовувати у своїх роботах.



 Для початку я  захотіла трішки розбавити колір, та після покриття рожевим я додала вкраплення блакитного.


 Далі чіп я покрила блактиним, після чтого посипала глітером. Що найважливіше - глітер так гарно засохне разом з дотсами, що обсипатись не буде взагалі, а на роботах буде дивитись просто казково.


На сьогодні це все.
Експерементуйте з чіпами Islans of craft, адже це таке задоволення працювати з такими білосніжними чіпами.
З Вами була Катя, до скорих зустрічей!

Комментариев нет:

Отправить комментарий